Office Menager
Obowiązki: • Organizacja codziennej pracy biura • Zarządzanie dokumentami i korespondencją w firmie, obsługą kurierską • Fakturowanie i kontrola przepływów finansowych, współpraca z księgowością • Wybór dostawców, zarządzanie dostawami, zakupami do biura • Dbanie o estetykę biura • Przyjmowanie gości i organizacja spotkań • Pomoc asystencka dla zarządu
Nasze wymagania • Doświadczenie w pracy biurowej • Wysoka kultura osobista • Praktyczna znajomość programów pakietu MS Office • Dobra organizacja pracy własnej i wielozadaniowość • Samodzielność, otwartość na zdobywanie nowej wiedzy • Zdolności interpersonalne – komunikatywność i praca w zespole • Odpowiedzialność, skuteczność, dyspozycyjność i zaangażowanie
To oferujemy • Duży zakres samodzielności przy wykonywaniu zadań • Przyjazną atmosferę pracy • Prywatną opiekę medyczną • Dofinansowanie do kart sportowych • Zatrudnienie na podstawie umowy B2B
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę