Asystentka office managera w dziale handlowym
Zakres obowiązków
- Wsparcie w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych (dodatkowy atut)
- Praca z programami Microsoft Office (Excel, Word) na poziomie zaawansowanym
- Przygotowywanie korespondencji, raportów i innych dokumentów
- Obsługa telefoniczna i mailowa
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
- Przygotowywanie zamówień i ofert
Nasze wymagania
- Bardzo dobra znajomość programów Microsoft Office (Excel, Word)
- Mile widziana znajomość w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych
- Prawo jazdy
To oferujemy
- karta sportowa multisport
- możliwości rozwoju zawodowego i szkolenia
- pracę w przyjaznym i wspierającym środowisku
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę