Office Coordinator
Office Coordinator
Zakres obowiązków:
· organizacja i obsługa spotkań
· obsługa recepcji biura
· obsługa floty samochodowej firmy
· współpraca z innymi współpracownikami firmy
· zarządzanie obiegiem dokumentacji, przekazywanie pism doakceptacji
· zaopatrzenie biura
· dbanie o płynny obieg poczty wychodzącej i przychodzącej
· organizacja podróży służbowych
· prowadzenie kalendarzy spotkań
· kontakt z wykonawcami i innymi podmiotami
· wsparcie przy organizacji biura
· organizacja pracy biura
· dbanie i zapewnienie płynnego przepływu informacji i dokumentów
· przygotowywanie dokumentów, prezentacji, zestawień, raportów iinnych potrzebnych dokumentów
Wymagania:
· min. dwa lata doświadczenia w pracy na analogicznym stanowisku
· Odpovědět na inzerát');
-->
Odpowiedz na ogłoszenie
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu
(od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali)
Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę Praca Warszawa - Ciekawe oferty pracy w okolicy: