Trener wewnętrzny Contact Center
Trener wewnętrzny Contact Center
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowych pracowników
- Prowadzenie szkoleń grupowych, warsztatów i webinarów
- Rozwój kompetencji kadry niższego i wyższego szczebla
- Tworzenie materiałów szkoleniowych i biuletynów
- Tworzenie narzędzi ewaluacyjnych
- Przeprowadzanie sesji coachingowych, re-treingów, sesji moderujących i doradczych
- Przygotowywanie programów szkoleniowych (również e-learningowych)
- Współpraca z kierownikami projektów obsługowych, aktywne uczestnictwo w bussines review z klientami
- Odsłuchiwanie rozmów, praca nad kluczowymi wskaźnikami jakości (NPS< FCR, wydajność, AHT, liczba błędów)
- Kontrola realizacji założeń skryptów przesyłanych przez Klienta w rozmowach wychodzących
- Dbanie o motywację w zespole, dobrą atmosferę współpracy, pozytywny wizerunek VCC oraz Klienta w zespole i minimalizację nieoczekiwanej rotacji
Nasze wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy trenera wewnętrznego w obszarze obsługi klienta i/lub outsourcingu
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z obsługi klienta (przez telefon, e-mail, chat) oraz szkoleń on-line
- Zaangażowanie, komunikatywność i kreatywność
- Myślenie analityczne
- Asertywność
- Umiejętność pracy z systemami i aplikacjami klasy CRM
- Doświadczenie w pracy z systemami ticketowymi i contact center
- Zorientowanie na cele przy jednoczesnej relacyjności i rozbudowanych kompetencjach miękkich
- Skrupulatność, dokładność, rzetelność
- Umiejętność szybkiego reagowania w nieprzewidzianych sytuacjach
- Umiejętność pracy pod presją czasu i wyników
- Wysoka kultura osobista,
- Zorientowanie na optymalizację kosztów i procesów.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
To oferujemy
- Praca w dużej, stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Zatrudnienie na kontrakt B2B
- Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku
- Sprzęt firmowy
- Stałe wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń,
- Darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę