Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim
Twój zakres obowiązków
- profesjonalna obsługa telefoniczna, mailowa i czatowa klientów w języku włoskim
- udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące systemu GPS
- rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników
- wzywanie pomocy drogowej na podstawie zgłoszeń kierowców
- obsługa systemów CRM i contact center
Nasze wymagania
- biegle posługujesz się językiem włoskim (C1, C2 lub Native)
- dodatkowo znasz język angielski na poziomie B2 (szkolenie i komunikacja wewnętrzna)
- jesteś dyspozycyjny/a do pracy w systemie zmianowym (obsługa 24/7)
- potrafisz sprawnie obsługiwać komputer
- posiadasz umiejętności komunikacyjne oraz zdolność szybkiego rozwiązywania problemów
To oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowę zlecenie
- szybkie wdrożenie i płatne szkolenia
- dofinansowanie do karty Multisport
- prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie
- możliwość rozwijania umiejętności językowych i ponoszenie kwalifikacji
- pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowych klientów
Jeśli dotarłeś/aś w czytaniu aż do tego momentu, to chyba oznacza że ogłoszenie Cię zainteresowało, bardzo nas to cieszy i zachęcamy do kliknięcia w ‘’Aplikuj”.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę