Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim (branża meblowa)
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim (branża meblowa)
Twój zakres obowiązków
- obsługa korespondencji mailowej
- obsługa połączeń telefonicznych przychodzących
- kontakt z przewoźnikiem
- przyjmowanie zamówień, informowanie klientów o statusie zamówienia
- udzielanie informacji o produktach i metodach dostawy
Nasze wymagania
- znajomość języka czeskiego na poziomie C2
- znajomości języka polskiego na poziomie min. B2
- dyspozycyjności od pon. do pt. w przedziale 8-16
- komunikatywności, odporności na stres
- dobrej znajomości obsługi komputera (płynnego poruszania się w Internecie)
- umiejętności szybkiego i bezbłędnego pisania na klawiaturze
- doświadczenie w pracy w Contact Center lub obsłudze klienta
To oferujemy
- profesjonalne szkolenia wdrożeniowe
- komfortowe biuro w dogodnej lokalizacji
- możliwość pracy zdalnej
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
- umowę zlecenie lub umowę o pracę (Ty wybierasz)
- wynagrodzenie 7000 zł brutto podstawy + system motywacyjny
- możliwość rozwoju w ramach struktury grupy
- benefity (Multi Sport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę