Senior Customer Service with French (Proces transition)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Przejmowanie procesów obsługi klienta w języku francuskim (bez wyjazdów zagranicznych, zdalnie)
- Szkolenie nowych pracowników w obszarze obsługi klienta, zapewniając im niezbędne narzędzia i wiedzę
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, dbając o satysfakcję i lojalność
- Współpraca z zespołem w celu ciągłego doskonalenia procesów i procedur obsługi klienta
- Rozwiązywanie skomplikowanych sytuacji i skarg klientów, dbając o ich pozytywne rozwiązanie
WYMAGANIA:
- Doświadczenie w obszarze obsługi klienta minimum 3 lata, preferowane w środowisku międzynarodowym SSC/BPO, z przenoszeniem procesów
- Biegła znajomość języka francuskiego (poziom C1/C2) oraz angielskiego (B2)
- Umiejętność pracy w zespole oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne zdolne do przekazywania wiedzy
- Zdolność do szybkiego uczenia się i adaptacji do zmieniających się warunków pracy
- Doświadczenie w szkoleniu lub mentorowaniu innych pracowników
- Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji pod presją czasu
- Gotowość do pracy stacjonarnej (centrum Krakowa) standardowe godziny pracy ze świetnym dojazdem
OFERUJEMY:
- otwartość na oczekiwania finansowe kandydatów (podstawa)
- pakiet korporacyjnych benefitów (multisport, ubezpieczenie etc)
- bardzo ciekawy projekt prowadzony dla szwajcarskiego klienta od podstaw
- dużą samodzielność i odpowiedzialne stanowisko, wykraczające poza standardową obsługę klienta
- szybki proces rekrutacyjny
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę