Customer Service with German (new Client)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- obsługa przychodzących : maili, wiadomości na czacie, telefonów - ze strony klientów z językiem niemieckim
- odpowiadanie na zapytania : głównie dotyczących płatności, aktywacji, faktur, przesyłek
- przekazywanie bardziej skomplikowanych zapytań (np. związanych z pomocą techniczną) do innych działów
- raportowanie swojej pracy w systemie do obsługi zapytań ze strony klientów
WYMAGANIA:
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego : poziom C1/C2 , nie wymagamy znajomości j. angielskiego
- doświadczenie w obsłudze klienta niemieckojęzycznego, minimum 2 lata, najlepiej w strukturach SSC/BPO
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, werbalne, otwartość na zgłaszane potrzeby klientów, uśmiech
- gotowość do bardzo racjonalnej pracy zmianowej stacjonarnej (wyjaśniamy na rozmowie) w samym centrum Krakowa z dogodnym dojazdem (tramwaj/autobus/pociąg)
OFERUJEMY:
- wynagrodzenie podstawowe dla osób z doświadczeniem : 9. 200 - 9. 700 PLN, umowa o pracę na czas nieokreślony po dwóch tygodniach wdrożenia
- dodatkowe, comiesięczne premie bardzo realne do zdobycia (kilkaset PLN)
- pakiet benefitów korporacyjnych : opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa
- dla osób spoza Krakowa - pomoc w relokacji jednorazowo (w PLN, umożliwiająca np. wynajęcie mieszkania na 1 miesiąc)
- bardzo ciekawy charakter pracy w nowo tworzonym zespole multikulturowym
- imprezy integracyjne oraz firmowe
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę