Office Assistant
Office Assistant
Twój zakres obowiązków
- Nadzór nad obiegiem dokumentacji w firmie, sprawdzanie jej poprawności oraz archiwizacja (kserowanie, drukowanie, dokumentowanie przepływu oraz przygotowywanie dokumentów firmowych).
- Bieżąca prace administracyjne oraz kadrowo-księgowe.
- Zarządzanie i obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
- Bieżący telefoniczny i mailowy kontakt z kontrahentami, prowadzenie kalendarzy, umawianie oraz organizacja spotkań.
- Wsparcie w cyklicznych rozliczeniach kontrahentów i współpracowników, w tym m.in. weryfikacja dokumentacji, kontrola poprawności raportowanego czasu pracy i rozliczeń, przygotowywanie zbiorczych zestawień, raportowanie.
- Ewidencjonowanie faktur kosztowych oraz wsparcie w przygotowaniu faktur sprzedażowych.
- Zaopatrzenie biura w materiały spożywcze, artykuły biurowe, produkty firmowe (monitorowanie kończącego się asortymentu) oraz dbałość o opiekę nad nim.
- Pomoc w organizacji eventów firmowych oraz innych inicjatyw.
- Wsparcie innych działów oraz managera w ramach dodatkowo zleconych prac.
Nasze wymagania
- Posiadasz doświadczenie w pracy biurowej na podobnym stanowisku.
- Znasz dobrze pakiet MS Office (ogarniasz tabelki, excel’a, word’a, porządkujesz swoją pracę, czujesz się swobodnie w pracy z liczbami).
- Jesteś samodzielna/-y i zaangażowana/-y, potrafisz dobrze zarządzać własnym czasem oraz organizacją pracy, szybko się uczysz.
- Dbasz o szczegóły, jesteś osobą dokładną, proaktywną i elastyczną. Opieka nad biurem, procesami firmowymi i dokumentacją wewnątrzfirmową wymaga czujnego oka, przewidywania zdarzeń, dostosowywania priorytetów i szybkiej reakcji.
- Lekko przychodzi Ci nawiązywanie relacji z nowo poznanymi ludźmi.
- Potrafisz komunikować się jasno i przekonywująco.
- Znasz dobrze język angielski w mowie i piśmie oraz biegle posługujesz się językiem polskim.
- Chcesz rozwijać siebie i otoczenie, w którym pracujesz: masz pomysły na usprawnienia i ulepszenia, o których nie boisz się rozmawiać i wprowadzać w życie.
To oferujemy
- Wsparcie mentorów z międzynarodowym doświadczeniem.
- Możliwość poszerzania wiedzy i zdobycia nowych kompetencji u boku ekspertów z danych dziedzin oraz realną możliwość rozwoju w firmie – to pozycja z perspektywą awansu na stanowisko Junior Office Manager’a, Młodszego Księgowego, Młodszego Konsultanta/Rekrutera, Specjalisty ds. Wsparcia Sprzedaży – w zależności od predyspozycji i zainteresowań.
- Wynagrodzenie: 4 500 – 5 500 zł brutto (umowa o pracę, umowa zlecenie).
- Dostęp do kompleksowej platformy szkoleniowej i wellbeingowej oferującej rozwój, profilaktykę i interwencję w obszarach dobrostanu zawodowego, fizycznego, psychologicznego, społecznego oraz finansowego.
- Pakiet benefitów kafeteryjnych – w tym karta MultiSport.
- Prywatna opieka medyczna o szerokim zakresie.
- Wyjścia integracyjne, szkolenia, konferencje.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę