Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twój zakres obowiązków
- Bieżąca współpraca z klientami
- Procesowanie zamówień oraz nadzór nad ich realizacją (kontakt z KAM, Klient, Hurtownia Stada Pharm, firma transportowa)
- Wprowadzanie cen, rabatów w systemie
- Kontrolowanie statusu płatności klientów
- Zarządzanie reklamacjami od klientów
- Wystawianie not kredytowych
- Generowanie raportu wprowadzonych zamówień i planowanych wysyłek
- Opracowywanie i dystrybucja cenników
- Zarządzanie procesem przy zmianie cen refundowanych
- Zakładanie nowego klienta w systemie
- Ścisła współpraca z innymi zespołami spółki
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość systemu SAP lub innego programu klasy ERP
- Doświadczenie we współpracy z Hurtowniami Farmaceutycznymi w Polsce
- Doświadczenie dotyczące produktów z branży farmaceutycznej mile widziane
- Znajomość zagadnień związanych z procesami logistyczny oraz obsługi klienta
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na codzienną komunikację
- Umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobrej organizacji pracy
- Umiejętność podejmowania decyzji oraz zdolności organizacyjne
- Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
- Sprawna obsługa komputera i pakietu MS Office (w szczególności Excel)
To oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie i benefity
- System szkoleń i możliwość rozwoju umiejętności zawodowych
- Miłą atmosferę w młodym zespole
- Elastyczne zarządzanie czasem pracy
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę