Specjalista ds. IT
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Implementacja i konfiguracja systemów informatycznych.
- Testowanie i implementacja aktualizacji, w tym oprogramowania i systemów operacyjnych.
- Zarządzanie infrastrukturą IT w zakładzie produkcyjnym.
- Projektowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu systemów informatycznych, takich jak MS Windows, MS Office, SAP ERP.
- Techniczne wsparcie użytkowników w zakresie sprzętu i oprogramowania.
WYMAGANIA:
- Wykształcenie: min. średnie
- Biegła znajomość języka angielskiego (wymóg konieczny) / mile widziana znajomość języka niemieckiego.
- Rozległa wiedza z zakresu hardware i software, w tym MS Windows i MS Office.
- Znajomość budowy i funkcjonowania komputerów oraz serwerów.
OFERUJEMY:
- Elastyczny system pracy i stabilne zatrudnienie
- Premię kwartalną
- ZFŚS (tzw. „wczasy pod gruszą”, premie świąteczne, dofinansowanie paczek dla dzieci, zapomogi)
- Medicover (pakiet podstawowy finansowany przez pracodawcę; możliwość rozszerzenia zakresu/pakietu na preferencyjnych warunkach, również na członków rodziny, partnerów/ki).
- Ubezpieczenie grupowe
- Pakiet sportowy Medicover Sport
- Bon z okazji narodzin dziecka
- Bony oraz nagrody za pomysły usprawniające pracę w organizacji
- Świętowanie urodzin – wyjście 2h wcześniej z pracy
- Dofinansowanie stołówki pracowniczej (215 zł) i maszyn vendingowych.
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach finansowanych przez pracodawcę
- Program rekomendacji pracowniczych – możliwość uzyskania dodatkowej premii aż 2500 brutto!
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę