PRACOWNIK WSPARCIA MAGAZYNU
-samodzielne rozwiązywanie bieżących lub przeszłych problemów,
-przekazywanie i raportowanie problemów wymagających zewnętrznego wsparcia
-dzielenie się wiedzą pomiędzy działami w celu określenia przyczyny źródłowej problemu i wygenerowanie propozycji rozwiązań
-dbanie o mienie i dobro pracodawcy
- niezwłoczne zgłaszanie przełożonemu wszelkich zauważonych usterek i uszkodzeń sprzętu czy infrastruktury
- udział w procesach przygotowujących obszar do spisu z natury oraz w zleconych i realizowanych przez pracodawcę procesach inwentaryzacyjnych. Inne wymagania[Umiejętność 1] : umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
[Inne] : mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziana umiejętność obsługi programu excel. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowosctrzy zmianyJezykiangielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowanyWyksztalceniazasadnicze zawodowe