PRACOWNIK TELEFONICZNEGO BIURA OBSŁUGI KLIENTA DRUKARNI
Odbieranie i wykonywanie połączeń telefonicznych. Informowanie klientów drukarni o realizacji zamówienia, ofercie drukarni, promocjach itp. Inne wymagania[Umiejętność 2] : Podtrzymywanie relacji z klientami, budowanie relacji długofalowych. Odporność na stres, nienaganna dykcja.
[Umiejętność 1] : Umiejętność słuchania rozmówcy. Dobra organizacja pracy. Umiejętne korzystanie z terminarza i pamięć o kolejnych kontaktach z klientami.
[Inne] : Znajomość zagadnień druku offsetowego i cyfrowego będzie dodatkowym atutem. Mile widziane choćby kilkumiesięczne doświadczenie w telefonicznej pracy z klientami. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbnySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaJezykiangielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowanyWyksztalceniaśrednie ogólnokształcące