Konsultanta ds. Obsługi Pacjenta w Dziale Call Center
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa-Ursynów
zatrudni Konsultanta ds. Obsługi Pacjenta w Dziale Call Center
Wymagania: wykształcenie minimum średnie, sprawna obsługa komputera i urządzeń biurowych, wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, doświadczenie na podobnym stanowisku i obsługa programu Medicus mile widziane.
Warunki pracy: warunki zatrudnienia do uzgodnienia wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności, przyjazna atmosfera pracy, praca w systemie zmianowym - od poniedziałku do piątku
Zakres obowiązków: telefoniczna, osobista i internetowa obsługa Pacjenta w zakresie NFZ i komercji, umawianie i odwoływanie wizyt lekarskich, informowanie o usługach i cenniku, dbanie o wysoką jakość obsługi Pacjenta, dbanie o dobry wizerunek firmy.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę