ASYSTENT DZIAŁU KADR I PŁAC
1. Wykonywanie czynności biurowych;
2. Wprowadzanie danych do systemu;
3. Porządkowanie dokumentów kadrowych;
4. Przygotowywanie zestawień;
5. Pomoc w pracach bieżących działu kadr i płac o charakterze administracyjnym;
6. Zakładanie i aktualizacja dokumentacji personalnej pracowników (teczki osobowe, skierowania na badania lekarskie itp. );
7. Archiwizacja dokumentacji kadrowo - płacowej;
8. Praca w programie enova365, programie płatnik z udziałem zabezpieczenia danych. Inne wymagania[Minimalne kwalifikacje niezbędne do podjęcia stażu na danym stanowisku] : znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office, podstawowa znajomość zagadnień kadrowych
[Predyspozycje psychofizyczne i zdrowotne] : odpowiedzialność za powierzone zadania, skrupulatność, dyskrecja (praca z danymi poufnymi), uczciwość, komunikatywność, umiejętność organizacji pracy własnejRodzaj zatrudnieniaNie dotyczyZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniaśrednie ogólnokształcące