Pracownik biurowy – Asystent Działu Nieruchomości
Pracownik biurowy – Asystent Działu Nieruchomości
Twój zakres obowiązków
- Pozyskiwanie ofert wynajmu nieruchomości
- Weryfikacja, organizacja obiegu i archiwizacja dokumentacji dotyczących nieruchomości (umowy najmu, aneksy, protokoły, faktury)
- Organizacja i koordynowanie procesu wynajmu
- Współpraca z zarządcami nieruchomości
- Monitorowanie rynku nieruchomości
- Bieżąca współpraca z innymi działami firmy
- Wprowadzanie danych do systemu, prowadzenie zestawień, nadzór nad obiegiem dokumentów
- Wsparcie przełożonego w bieżącej pracy
Nasze wymagania
- Kreatywność i inicjatywa w działaniu
- Skrupulatność, rzetelność i samodzielność
- Dobra organizacja pracy, zaangażowanie
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Wysokie zdolności komunikacyjne, negocjacyjne
- Umiejętność budowania relacji z klientem
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność obsługi sprzętu biurowego
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
To oferujemy
- pracę w młodym zespole oraz dynamicznie rozwijającej się firmie
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie/umowę o pracę
- smartfon, komputer i wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
- możliwość długoterminowej współpracy
- pracę w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku
- stałe wsparcie członków zespołu
- przeszkolenie do pracy
- przyjazną atmosferę w pracy w zgranym zespole
- Kartę Multisport
- eventy integracyjne
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę