Trener wewnętrzny w Contact Center
Trener wewnętrzny w Contact Center
Twój zakres obowiązków
- opracowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla różnych grup odbiorców (Kierowników / Koordynatorów, Liderów zespołów, Specjalistów, Doradców Klienta)
- prowadzenie warsztatów tematycznych i webinariów w ramach ogólnofirmowych inicjatywach rozwojowych dla Kadry niższego i wyższego szczebla
- tworzenie materiałów szkoleniowych i biuletynów
- współpraca z działami Operacji i HR m.in. w zakresie analizy potrzeb szkoleniowych oraz opracowywania planów rozwoju kompetencji
- prowadzenie bieżącej kontroli jakościowej w tym odsłuch rozmów, monitoring rozmów i coaching
- monitorowanie efektywności szkoleń oraz wprowadzanie niezbędnych zmian i ulepszeń
- aktywne uczestnictwo w bussiness review z Klientami
- prowadzenie szkoleń onboardingowych i wdrażanie nowych współpracowników
- opracowywanie materiałów szkoleniowych, narzędzi ewaluacyjnych
Nasze wymagania
- posiadasz doświadczenie w pracy trenera wewnętrznego w obszarze obsługi klienta
- na sali szkoleniowej czujesz się jak ryba w wodzie- potrafisz budować zaangażowanie uczestników szkolenia i skutecznie przekazywać wiedzę
- potrafisz pracować ze wskaźnikami efektywnościowymi w pracy contact center
- dobrze czujesz się w pracy zespołowej a pracując samodzielnie potrafisz umiejętnie zarządzać sobą w czasie
- posiadasz Agile mindset- elastyczność i zdolność przystosowania się do dynamicznego i zmieniającego się środowiska pracy przez pozytywne nastawienie do zmian i znaczącego rozwoju
- jesteś osobą zaangażowaną, kreatywną i nastawioną na poszukiwanie nowych rozwiązań
- posługujesz się płynnie MS Office
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- ukończona szkoła trenerska, dodatkowe kursy i doszkolenia
To oferujemy
- współpracę w dużej, stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B: stałe wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny
- bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- możliwość zdobywania nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę