Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Twój zakres obowiązków
- profesjonalna obsługa telefoniczna i mailowa klientów w języku niemieckim
- odpowiadanie na pytania dotyczące produktu
- rozwiązywanie problemów dotyczących kont użytkowników
- kompleksowa obsługa klientów korzystających z produktów i usług stomatologicznych i ortodontycznych
- obsługa systemów CRM i contact center
Nasze wymagania
- biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1, C2 lub Native)
- dodatkowo znasz język angielski na poziomie B2
- jesteś dyspozycyjny/a do pracy w pełnym wymiarze godzin
- potrafisz sprawnie obsługiwać komputer
- dodatkowo płynnie poruszasz się w systemach Zendesk i Salesforce (dodatkowy atut)
To oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowę zlecenie
- elastyczne godziny- pon- sobota 8.00-18.00 (praca w systemie zmianowym 8 godzin dziennie)
- szybkie wdrożenie i płatne szkolenia
- dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń
- możliwość rozwijania umiejętności językowych i ponoszenie kwalifikacji
- pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowych klientów
Jeśli dotarłeś/aś w czytaniu aż do tego momentu, to chyba oznacza że ogłoszenie Cię zainteresowało, bardzo nas to cieszy i zachęcamy do kliknięcia w ‘’Aplikuj”.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę