Telefoniczna obsługa klienta w agencji nieruchomości
Agencja Nieruchomości z siedzibą w Warszawie (dzielnica Ursynów) poszukuje osoby, która wesprze zespół agentów w pozyskiwaniu nieruchomości do sprzedaży. Praca polegać będzie na wykonywaniu telefonów oraz wysłaniu maili do właścicieli nieruchomości przeznaczonych na sprzedaż i oferowaniu współpracy z naszą agencją.
Oferujemy pracę od poniedziałku do piątku w biurze na Ursynowie.
Po okresie próbnym, możliwa praca w systemie hybrydowym.
Zakres obowiązków:
- Aktywne pozyskiwanie nowych ofert sprzedaży nieruchomości poprzez zaproszenia do współpracy podczas rozmowy telefonicznej
- Uzupełnianie na bieżąco oraz weryfikowanie danych w systemach
- Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnie z przyjętymi standardami
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w pracy w call center lub telesprzedaży - warunek konieczny! Osobom bez doświadczenia dziękujemy
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowania relacji z Klientami
- Poprawna polszczyzna
- Biegła obsługa komputera; MS office
- Umiejętność pracy w zespole
- Wysoka kultura osobista
Co oferujemy:
- Podstawę oraz premię za pozyskanie oferty
- Zgrany, sympatyczny zespół
- Realne możliwości awansu
. Narzędzia pracy (laptop, telefon)
. Szkolenie i wsparcie agentów agencji
Zainteresowanych zapraszamy do wysłania CV
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę