Starszy Specjalista ds. Marketingu
Starszy Specjalista ds. Marketingu
Twój zakres obowiązków
- Monitorowanie skuteczności działań marketingowych, zbieranie danych i analiza wyników kampanii
- Opracowywanie planów działania, uwzględniając cele biznesowe i środowisko rynkowe
- Analiza rynku i konkurencji, identyfikacja trendów i potrzeb konsumentów
- Tworzenie i publikacja materiałów na social media i stronę internetową
- Śledzenie trendów i nowości w obszarze marketingu
- Monitorowanie opinii klientów i reagowanie na ich potrzeby
- Współpraca z agencjami
- Wykorzystywanie narzędzi i platform marketingowych do zarządzania kampaniami reklamowymi
Wymagania pracodawcy
- Doświadczenie w podobnym obszarze
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Proaktywne podejście w codziennym wykonywaniu obowiązków
- Doświadczenie w obszarze analiz procesów marketingowych
- Praktyczna znajomość Google Analytics lub PPC
Pracodawca oferuje
- Możliwość zdobycia doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie usługowej
- Stabilne zatrudnienie w firmie o wieloletniej tradycji
- Przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy
- Niezbędne narzędzia do wykonywania powierzonej pracy
- Szkolenia i programy rozwojowe
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę