Starszy referent
Komenda Powiatowa Policji w Żywcu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Starszy referent do spraw sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych
w Zespole do spraw Prezydialnych
Starszy referent
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzi obsługę organizacyjną i kancelaryjno-biurową Komisariatu Policji w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
- Prowadzi rejestry i ewidencje pomocnicze w celu zapewnienia właściwej ewidencji dokumentów.
- Przyjmuje i wysyła przesyłki pocztowe w celu właściwego obiegu dokumentów.
- Archiwizuje i przekazuje dokumenty do składnicy akt, w celu właściwego obiegu dokumentów, udziela instruktarzy dot. prawidłowego przygotowania dokumentów w celu przekazania ich do składnicy akt.
- Obsługuje komputer oraz system faxowo – mailowy w celu uzyskania i przekazania informacji powstałych w toku bieżącej pracy.
- Prowadzi ewidencję urlopową funkcjonariuszy i pracowników w celu dostarczenia aktualnej informacji oraz sporządza comiesięczne wykazy obecności funkcjonariuszy w służbie w celu naliczenia kosztów dojazdu.
- Telefonicznie, osobiście udziela informacji stronom, instytucjom uprawnionym takim jak Sądy oraz Prokuratury a także inne jednostki Policji.
- Gromadzi, aktualizuje, zapoznaje z aktami prawnymi policjantów i pracowników w celu prawidłowej realizacji zadań.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 7 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY TO KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 1 SIERPNIA 1972R. LUB POŹNIEJ. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność komunikowania się
- umiejętność organizowania pracy własnej
- rzetelność i terminowość
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie: średnie administracyjno-biurowe
- Poświadczenie Bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- w tym także dokumenty potwierdzające aktualne zatrudnienie o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia zawodowego/stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe zgodnie ze stawianymi wymaganiami (udokumentowane zakresem obowiązków na stanowisku pracy, referencjami, zaświadczeniami, certyfikatami, dyplomami itp.)
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. OŚWIADCZENIE NIE DOTYCZY KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH O1 SIERPNIA 1972R. LUB PÓŹNIEJ.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-09
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Żywcu Al. Piłsudskiego 52 , 34-300 Żywiec
u dyżurnego jednostki lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa w systemie jednozmianowym-6 godzin dziennie. Oświetlenie naturalne i sztuczne, pozycja ciała-głównie siedząca.Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, skaner, kserokopiarkę, komputer oraz monitor ekranowy-czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
Stanowisko pracy usytuowane jest na parterze w Komisariacie Policji w Gilowicach z siedzibą w Komendzie Powiatowej Policji w Żywcu Al.Piłsudskiego 52. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi: brak windy oraz podjazdów.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę