Starszy referent
Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Zespół ds. Teleinformatyki
Starszy referent
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Dokonuje rejestracji w Krajowym Systemie Informacyjnym Policji i innych aplikacjach.
- Analiza i modyfikacja danych w zbiorach informatycznych zgodnie z nadanymi uprawnieniami.
- Rejestracja operacyjna na stanowisku ODN.
- Obsługa elektornicznego dziennika korespondencji , w zakresie Zespołu ds. Teleinformatyki.
- Sporządzanie pism na potrzeby Zespołu ds. Teleinformatyki.
- Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji w zakresie Zespołu ds. Teleinformatyki.
- W zastępstwie wprowadzanie mandatów karnych do systemu PUE Mandaty.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie: średnie informatyczne lub teleinformatyczne
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-26
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie
ul. Wolności 15
57-100 Strzelin
Warunki pracy
Praca przez 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku - brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych. Praca statyczna - przy monitorze ekranowym. Praca zarówno statyczna i dynamiczna na terenie urzędu i podległego PP Wiązów.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%. Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę