Starszy inspektor
Komenda Powiatowa Policji w Wałczu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor do spraw kadrowo-szkoleniowych
Zespół Kadr i Szkolenia
Starszy inspektor
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzi i uaktualnia akta osobowe, w związku ze zmianami dotyczącymi stanu faktycznego lub prawnego, podlegającemu ewidencjonowaniu.
- Sporządza dokumentację związaną z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku służby/pracy.
- Sporządza rozkazy personalne dotyczące zmian statusu pracowników i policjantów.
- Prowadzi ewidencję obecności i urlopów - dokonywanie analiz dot. frekwencji.
- Prowadzi analizy, statystyki i sprawozdawczość kadrową oraz przygotowuje wnioski dot. wprowadzenia zmian etatowych i stanowiskowych oraz przygotowuje rozkazy organizacyjne.
- Obsługa policjantów i pracowników Komendy w zakresie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
- Realizacja zadań wynikających z przygotowań obronnych Komendy
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: wyższe na kierunku administracja w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- Dobra organizacja pracy własnej.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Nie była zatrudniona lub nie pełniła służby w organach bezpieczeństwa państwa lub nie była współpracownikiem tych organów w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. - warunek dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-04
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Wałczu
ul. Aleja Zdobywców Wału Pomorskiego 90A
78 - 600 Wałcz
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa. W pełnym wymiarze czasu pracy. Praca wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę