Starszecjalista ds. Księgowości
Zakres obowiązków:
- Wprowadzanie faktur zakupu
- Rozliczanie płatności od klientów;
- Wprowadzanie wyciągów;
- Prowadzenie gospodarki magazynowej;
- Rozliczanie zaliczek pracowniczych;
Oczekujemy:
Doświadczenia w pracy w księgowości w prowadzeniu pełnych ksiąg min. 2 lata;
Znajomości MS Office (MS Word, Excel, Outlook);
Samodzielności i dobrej organizacji pracy własnej;
Umiejętności właściwego doboru priorytetów
Gotowości do nauki;
Komunikatywności.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę