STANOWISKO DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I CZYNNOŚCI ADMINISTRACYJNYCH
Wydawanie obowiązujących formularzy, wyczerpujące informowanie interesantów o trybie postępowania, wymaganych dokumentach oraz procedurach ich przyznawania, przyjmowanie, sprawdzanie merytoryczne wniosków, ich kompletności oraz zgodności z przepisami prawa dokumentów niezbędnych do przyznawania świadczeń i dodatków, ustalanie prawa, prowadzenie postępowania adm. , opracowywanie decyzji adm. i inf. przyznających, sporządzanie analiz, sprawozdań, prognoz, przygotowywanie list wypłat, prowadzenie postępowań w sprawach, o których mowa w art. 411 ust. 10g ustawy z dnia 27. 04. 2001r. Prawo ochrony środowiska i wydawanie w tych sprawach zaświadczeń, współprowadzenie i współadministrowanie internetowym serwisem informacyjnym oraz stroną podmiotową BIP, współorganizacja grup wsparcia. Inne wymagania[Inne] : Znajomość przepisów ustawy SR, ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”, u. P. o. ś. – w zakresie wydawania zaświadczeń o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gosp. dom. , KPA, umiejętność pracy w zespole i organizacja pracy własnej, uczciwość, sumienność, rzetelność, systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, odporność na stres. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniawyższe (w tym licencjat)