Stanowisko ds. informacji ogólnej (wyniki naboru)
Stanowisko ds. informacji ogólnej (wyniki naboru)
3346223
Obowiązki
Cel istnienia stanowiska:
zapewnia udzielanie ogólnej informacji klientom zgłaszającym się do terenowej jednostki organizacyjnej oraz kierowanie ich na stanowiska merytoryczne właściwe do rozpatrzenia spraw
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
Mile widziane:
- minimum 1 rok pracy związanej z obsługą klientów
- doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- mile widziana znajomość technik obsługi klienta
- mile widziana znajomość języków obcych
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną
- zorientowaną na klienta
- potrafiącą budować relacje z klientami
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach
to zachęcamy do przesłania dokumentów przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ /na dole oferty/
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy i rozmowę kwalifikacyjną
- dokumentacja niekompletna oraz przesłana po terminie nie będzie rozpatrywana
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania niezbędne
Oferujemy
Ogłoszenie nieaktualne. Termin składania ofert upłynął: 8 lutego 2024 r.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- pakiet świadczeń socjalnych
Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- stanowisko pracy zlokalizowane na Sali Obsługi Klientów na parterze
- przy głównym wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- istnieje możliwość wejścia do budynku z poziomu chodnika
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Lista kandydatów, spełniających wymagania formalne:
Anita Bajerska, Korzenna
Jowita Barnach, Żeleźnikowa Wielka
Ewelina Basiaga, Jamnica
Agata Betnerowicz, Nowy Sącz
Magdalena Brydniak, Witowice Dolne
Karolina Chlipała, Kamienica
Iryna Dziubenko, Nowy Sącz
Iwona Górowska, Żeleźnikowa Mała
Anna Hasior, Niskowa
Aneta Hasior-Mordarska, Biczyce Górne
Agnieszka Hebda, Kanina
Małgorzata Hilgier, Łącko
Magdalena Jabłońska, Nowy Sącz
Dominika Janik, Szalowa
Adriana Kaim, Nowy Sącz
Joanna Kornaś, Nowy Sącz
Joanna Kozieńska, Gołkowice Dolne
Agnieszka Krok, Stróże
Agnieszka Krok, Paszyn
Ewa Król-Pruszyńska, Nowy Sącz
Anna Kruczek, Piątkowa
Katarzyna Krzyżak, Nowy Sącz
Krzysztof Kubański, Rytro
Agnieszka Lorek, Nowy Sącz
Ewelina Łomnicka, Nowy Sącz
Małgorzata Marczyk, Nowy Sącz
Agnieszka Michalik, Kadcza
Agnieszka Mucha, Siedlce
Damian Oleś, Mordarka
Joanna Piotrowska, Nowy Sącz
Katarzyna Piszczek, Marcinkowice
Karolina Prońska, Nowy Sącz
Anna Przybyło, Nawojowa
Klaudia Sajdak, Łazy Biegonickie
Dominika Saska, Olszana
Magdalena Serafin, Cieniawa
Ernesta Siedlarz, Jurków
Lucyna Siedlarz, Nowy Sącz
Agnieszka Skoczeń, Nowy Sącz
Julia Smęder, Wieliczka
Ewa Stachura, Nowy Sącz
Paulina Świerczek, Męcina
Antoni Świgut, Ptaszkowa
Małgorzata Tarasek, Stara Wieś
Anna Tokarz, Nowy Sącz
Ewa Trzcińska-Mamak, Przyszowa
Marta Tudaj, Barcice
Maria Warchoł, Gorlice
Bartłomiej Waszkiewicz, Nowy Sącz
Magdalena Wolak, Gródek nad Dunajcem
Elżbieta Zięba, Tylicz
Wyniki naboru:
Jowita Barnach, Żeleźnikowa Wielka
Uzasadnienie:
Pani Jowita Barnach posiada predyspozycje i kompetencje wymagane przy obsłudze klientów. Jest zmotywowana do pracy w ZUS. Zachowuje spokój i profesjonalizm w kontaktach z klientami. Okazuje życzliwość, zrozumienie i cierpliwość podczas obsługi klientów. Kandydatka jest świadoma trudności jakie występują w pracy przy bezpośredniej obsłudze klienta. Jest w stanie włożyć dodatkowy wysiłek by profesjonalnie wykonywać powierzone obowiązki. Deklaruje zaangażowanie i właściwe realizowanie powierzonych zadań.
Źródło: Zus/Praca
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę