Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży i obsługi klienta
Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży i obsługi klienta
Twój zakres obowiązków- Bieżąca obsługa klientów polskich i zagranicznych: odpowiadanie na e-maile i zapytania, przygotowywanie ofert sprzedażowych, dbałość o utrzymywanie dobrych i długofalowych relacji
- Wystawianie faktur sprzedażowych oraz dokumentów wydania z magazynów, CRM
- Rejestrowanie zamówień klientów w systemie ERP i związana z tym administracja
- Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji klientów
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Bieżąca obsługa klientów polskich i zagranicznych: odpowiadanie na e-maile i zapytania, przygotowywanie ofert sprzedażowych, dbałość o utrzymywanie dobrych i długofalowych relacji
- Wystawianie faktur sprzedażowych oraz dokumentów wydania z magazynów, CRM
- Rejestrowanie zamówień klientów w systemie ERP i związana z tym administracja
- Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji klientów
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy
- Pozyskiwanie nowych klientów
Nasze wymagania- Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane związane z obszarem handlu, zarządzania, marketingu lub pokrewnymi dziedzinami)
- Minimum 2 letnie doświadczenie w obszarze obsługi klienta, sprzedaży lub zarządzania klientami
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku polskim i angielskim, zarówno w mowie, jak i piśmie (j. angielski min. B2)
- Umiejętność pracy zespołowej i współpracy z innymi działami firmy
- Znajomość obsługi programów biurowych, takich jak pakiet Microsoft Office
- Doświadczenie w obsłudze systemów CRM (Customer Relationship Management) oraz ERP (Enterprise Resource Planning) będzie atutem
- Znajomość procedur związanych z wystawianiem faktur sprzedażowych, dokumentów magazynowych i obsługą zamówień
- Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu zadań
- Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane związane z obszarem handlu, zarządzania, marketingu lub pokrewnymi dziedzinami)
- Minimum 2 letnie doświadczenie w obszarze obsługi klienta, sprzedaży lub zarządzania klientami
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku polskim i angielskim, zarówno w mowie, jak i piśmie (j. angielski min. B2)
- Umiejętność pracy zespołowej i współpracy z innymi działami firmy
- Znajomość obsługi programów biurowych, takich jak pakiet Microsoft Office
- Doświadczenie w obsłudze systemów CRM (Customer Relationship Management) oraz ERP (Enterprise Resource Planning) będzie atutem
- Znajomość procedur związanych z wystawianiem faktur sprzedażowych, dokumentów magazynowych i obsługą zamówień
- Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu zadań
To oferujemy- Atrakcyjne wynagrodzenie: Oferujemy konkurencyjne wynagrodzenie, adekwatne do umiejętności i doświadczenia kandydata
- Stabilne zatrudnienie: Oferujemy umowę o pracę na pełen etat
- Przyjazne środowisko pracy: Tworzymy przyjazną atmosferę, gdzie wartościuje się współpracę, szanuje różnorodność i promuje dobre relacje
- Brak dress code
- Samodzielność i odpowiedzialność: Dajemy pracownikom możliwość podejmowania decyzji i wykazywania się inicjatywą, co przyczynia się do rozwoju osobistego i zawodowego
- Perspektywy rozwoju: Firma oferuje perspektywy długoterminowego rozwoju, takie jak awanse na wyższe stanowiska w firmie, rozwój na poziomie menedżerskim itp.
- Atrakcyjne wynagrodzenie: Oferujemy konkurencyjne wynagrodzenie, adekwatne do umiejętności i doświadczenia kandydata
- Stabilne zatrudnienie: Oferujemy umowę o pracę na pełen etat
- Przyjazne środowisko pracy: Tworzymy przyjazną atmosferę, gdzie wartościuje się współpracę, szanuje różnorodność i promuje dobre relacje
- Brak dress code
- Samodzielność i odpowiedzialność: Dajemy pracownikom możliwość podejmowania decyzji i wykazywania się inicjatywą, co przyczynia się do rozwoju osobistego i zawodowego
- Perspektywy rozwoju: Firma oferuje perspektywy długoterminowego rozwoju, takie jak awanse na wyższe stanowiska w firmie, rozwój na poziomie menedżerskim itp.
Benefity- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- spotkania integracyjne
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- paczki świąteczne
- możliwość uzyskania uprawnień
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- spotkania integracyjne
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- paczki świąteczne
- możliwość uzyskania uprawnień
O nasArtek Opakowania Sp. z o. o. jest firmą specjalizującą się w produkcji i dystrybucji opakowań. Jesteśmy dynamicznym przedsiębiorstwem, które od lat działa na rynku i cieszy się uznaniem klientów zarówno na terenie Polski, jak i zagranicą.
Nasza firma stawia na wysoką jakość produktów i doskonałą obsługę klienta. Oferujemy szeroki wybór opakowań, które spełniają różnorodne potrzeby naszych klientów.
W Artek Opakowania dbamy o innowacyjność i ciągłe doskonalenie naszych produktów. Inwestujemy w nowoczesne technologie i ścisłą kontrolę jakości, aby zapewnić naszym klientom opakowania najwyższej jakości, które spełniają najnowsze standardy i wymagania rynkowe.
Nasz zespół składa się z doświadczonych profesjonalistów, którzy posiadają wiedzę i umiejętności potrzebne do zapewnienia kompleksowej obsługi klienta. Stawiamy na partnerskie relacje z naszymi klientami, zapewniając im wsparcie na każdym etapie współpracy. Naszym celem jest zaspokojenie indywidualnych potrzeb klientów i dostarczenie im rozwiązań opakowaniowych, które spełnią ich oczekiwania.
Jeśli jesteś osobą pełną energii, pasjonującą się obsługą klienta i sprzedażą, oraz chcesz dołączyć do dynamicznego zespołu w branży opakowań, zapraszamy do aplikowania na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta i sprzedaży w Artek Opakowania Sp. z o. o.
Artek Opakowania Sp. z o. o. jest firmą specjalizującą się w produkcji i dystrybucji opakowań. Jesteśmy dynamicznym przedsiębiorstwem, które od lat działa na rynku i cieszy się uznaniem klientów zarówno na terenie Polski, jak i zagranicą.
Nasza firma stawia na wysoką jakość produktów i doskonałą obsługę klienta. Oferujemy szeroki wybór opakowań, które spełniają różnorodne potrzeby naszych klientów.
W Artek Opakowania dbamy o innowacyjność i ciągłe doskonalenie naszych produktów. Inwestujemy w nowoczesne technologie i ścisłą kontrolę jakości, aby zapewnić naszym klientom opakowania najwyższej jakości, które spełniają najnowsze standardy i wymagania rynkowe.
Nasz zespół składa się z doświadczonych profesjonalistów, którzy posiadają wiedzę i umiejętności potrzebne do zapewnienia kompleksowej obsługi klienta. Stawiamy na partnerskie relacje z naszymi klientami, zapewniając im wsparcie na każdym etapie współpracy. Naszym celem jest zaspokojenie indywidualnych potrzeb klientów i dostarczenie im rozwiązań opakowaniowych, które spełnią ich oczekiwania.
Jeśli jesteś osobą pełną energii, pasjonującą się obsługą klienta i sprzedażą, oraz chcesz dołączyć do dynamicznego zespołu w branży opakowań, zapraszamy do aplikowania na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta i sprzedaży w Artek Opakowania Sp. z o. o.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: biuro@artek-opakowania.pl.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę