Pracownik Biura Obsługi Klienta i Działu Wsparcia Sprzedaży
Pracownik Biura Obsługi Klienta i Działu Wsparcia Sprzedaży
Twój zakres obowiązków
- Odbieranie połączeń przychodzących od Klientów spółki
- Udzielanie odpowiedzi na podstawie danych zawartych w systemie
- Informowanie Klientów o etapie i terminie realizacji
- Dokonywanie zgłoszeń do OSD
- Rejestracja danych w systemie
- Odbieranie infolinii sprzedażowej
- Wprowadzanie umów do systemu
- Wsparcie Działu Sprzedaży w codziennych zadaniach
- Zbieranie i analizowanie danych na potrzeby działu
- Wsparcie w obsłudze reklamacji
Nasze wymagania
- Nie boisz się rozmawiać, łatwo nawiązują relacje
- Jesteś otwarty/a, pełny/a energii oraz masz głowę pełną pomysłów
- Masz doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta zarówno z segmentu B2C jak i B2B
- Potrafisz pracować pod presją czasu
- Swobodnie posługujesz się w środowisku MS Office
- Jesteś dokładny/a i sumienny/a
- Doświadczenie w branży OZE oraz produktach okołoenergetycznych
To oferujemy
- Atrakcyjne stałe wynagrodzenie podstawowe
- Możliwość rozwoju w ramach grupy
- Szkolenia oraz pełne wsparcie merytoryczne i sprzedażowe
- Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
- Forma zatrudnienia w oparciu o Umowę o pracę lub kontrakt B2B.
Zapraszamy do aplikowania, na spotkaniu rekrutacyjnym możesz poznać wszystkie szczegóły.
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę