Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń
Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń
Twój zakres obowiązków
- kontrola formalno-rachunkowa i merytoryczna dokumentów finansowych oraz ich rejestracja w systemach księgowych
- sporządzanie raportów i analiz na potrzeby rozliczeń wewnętrznych
- sporządzanie i rozliczanie inwentaryzacji miesięcznych
- bieżąca kontrola nad magazynami towarowymi
Nasze wymagania
- orientacja w świecie pojęć ekonomicznych i rachunkowych
- umiejętność porządkowania i ujednolicania danych pochodzących z różnych źródeł
- znajomość pakietu MS Office ( w szczególności Exela)
To oferujemy
- pracę w zespole, który wprowadzi Cię w zadania i będzie wspierać swoją wiedzą
- szanse nabycia cennych umiejętności i wiedzy praktycznej w sektorze gastronomiczno-hotelowym.
- stabilne warunki zatrudnienia
- elastyczne godziny pracy
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę