Specjalista ds. obsługi kluczowych klientów.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Obsługa zamówień w systemie operacyjnym oraz monitorowanie realizacji przez magazyn.
- Uzgadnianie warunków i terminów realizacji dostaw zgodnie z ustalonym planem.
- Aktywna obsługa kluczowych klientów i wspieranie ich w oparciu o dostępne narzędzia, raporty i analizy.
- Parametryzowanie oraz ewidencjonowanie wymaganych danych na panelach klientów (panele B2B, Intranet, EDInet, Comarche, WaseBase itd. ).
- Budowanie i utrzymywanie z klientami relacji opartych o partnerską współpracę.
WYMAGANIA:
- Doświadczenia w pracy biurowej - idealnie w podobnej roli, ale również inne doświadczenie będzie brane pod uwagę.
- Obsługi komputera i oprogramowania biurowego - szczególnie pakietu Microsoft Office (ze szczególnym uwzględnieniem arkusza Excel).
- Umiejętności organizacyjnych i planowania pracy.
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- Komunikatywności i umiejętności pracy zespołowej.
- Dokładności i umiejętności pracy w szczegółach, aby zagwarantować poprawność wszelkich dokumentów i danych.
- Umiejętności rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji w trudnych sytuacjach.
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- niezbędne narzędzia do pracy
- rabaty pracownicze
- ubezpieczenia grupowe
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę