Specjalista ds. obsługi klienta/sprzedaży
Specjalista ds. obsługi klienta/sprzedaży
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie relacjami z klientami;
- Zapewnianie wysokiej jakości usług naszym klientom;
- Śledzenie celów sprzedażowych i raportowanie wyników;
- Przeprowadzanie analizy wskaźników i raportowanie;
- Umowy z klientami i plany biznesowe (prognozy długoterminowe i krótkoterminowe);
- Współpraca z innymi działami w firmie (Produkcja, Kontrola Produkcji, Księgowość, Jakość, Inżynieria, Zakupy i Biuro Sprzedaży);
- Dostarczanie informacji i poprawnych analiz dotyczących biznesu;
- Badanie, monitorowanie i raportowanie problemów w różnych działach w celu określenia ich przyczyn;
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne;
- 2 lata doświadczenia w sprzedaży lub obsłudze klienta w firmie produkcyjnej, najlepiej w branży motoryzacyjnej;
- Biegła znajomość języka angielskiego;
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne;
- Biegła znajomość pakietu MS Office - Excel, Outlook, Word, Power Point;
- Umiejętność pracy w szybkim tempie i szybko zmieniającym się środowisku;
- Innowacyjne myślenie, organizacja i umiejętności analityczne;
To oferujemy
- Umowę o pracę (pierwsza umowa na 6 miesięcy, kolejne na czas nieokreślony);
- Pakiet benefitów (dofinansowanie do posiłków, bezpłatna prywatna opieka medyczna, ubezpieczenia na życie pracownika i jego rodziny, dofinansowanie do karty multisport);
- System poleceń pracowniczych;
- Premie roczne;
- Duże możliwości rozwoju;
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę