Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twój zakres obowiązków
- Obsługa zamówień klientów krajowych z sektora budowlanego (hurtownie budowlane, dekarze) w zakresie: przyjmowania zamówień, wystawiania dokumentów sprzedażowych, monitorowania realizacji zamówień, reprezentacja Klienta wewnątrz firmy w obszarze realizacji zamówienia,
- Wsparcie w działaniach Przedstawiciela Handlowego w zakresie kompleksowej obsługi jego klientów,
- Współpraca w zakresie dostaw zamówień
Nasze wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klientów lub sprzedaży,
- Umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami,
- Wykształcenie minimum średnie,
- Umiejętność pracy z dużą ilością dokumentów,
- Wielozadaniowość, komunikatywność,
- Odporność na stres i opanowanie,
- Umiejętność wykonywania obowiązków pod presją czasu.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację
- Znajomość obsługi systemu informatycznego klasy ERP
- Znajomość rynku budowlanego
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę