Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twój zakres obowiązków
- Kompleksowa obsługa zamówień;
- Weryfikacja stanów magazynowych pod kątem potwierdzonych zamówień, również magazynów ulokowanych w USA;
- Harmonogramowanie zamówień;
- Wystawiane dokumentów sprzedażowych i wysyłkowych;
- Weryfikacja płatności oraz zaległości w płatnościach;
- Zlecanie transportów, weryfikacja statusu wysyłek;
- Zakładanie/rozwiązywanie rezerw: magazynowych, na koszty transportu;
- Negocjowanie i zlecanie usług transportowych.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe np.: logistyka;
- 2-letni staż na podobnym stanowisku pracy w firmie produkcyjnej;
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację;
- Dobra znajomość MS Office (głównie MS Excel);
- Sumienność i dokładność, dobra organizacja pracy;
- Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, asertywność.
- Mile widziana znajomość innego języka obcego.
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w spółce giełdowej;
- Możliwość nabycia ciekawego doświadczenia zawodowego;
- Ciągły rozwój osobisty poprzez udział w profesjonalnych szkoleniach;
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (świąteczny dodatek do wynagrodzenia, ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach, paczki świąteczne dla dzieci, itp.);
- Dofinansowania do wypoczynku pracownika i dzieci pracownika;
- Imprezy i wycieczki dla całych rodzin;
- Premie rekrutacyjne.
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę