Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twój zakres obowiązków
- Obsługa klientów (hurtownie budowlane, dekarze, klienci indywidualni) w zakresie: ofertowania, przyjmowania zamówień, wystawiania dokumentów sprzedażowych, monitorowania realizacji zamówień
- Obsługa stanowiska kasowego
- Praca na systemie ERP oraz programie specjalistycznym (RS Dachy)
- Współpraca z działem spedycji, planowania produkcji i magazynem
Nasze wymagania
- Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów
- Pro-klienckie podejście
- Wykształcenie min. średnie
- Komunikatywność
- Umiejętność współpracy i zaangażowanie
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej (budowalnej)
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę