Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twój zakres obowiązków
- Przygotowywanie ofert sprzedaży we współpracy z inżynierem sprzedaży w zakresie słupów i masztów stalowych oraz konstrukcji specjalnych,
- Uzgadnianie szczegółów technicznych i logistycznych z klientami,
- Wprowadzania zamówień i organizowanie dostaw produktów do klientów,
- Obsługa ofert, zamówień i sprzedaży w systemie informatycznym.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe, preferowane techniczne,
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- Umiejętność pracy w grupie,
- Samodzielność w działaniu.
- Doświadczenie w branży elektro-technicznej.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę