Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twój zakres obowiązków
- Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie obsługa klientów w zakresie przyjmowania zamówień, wystawiania faktur, wydawania towaru jak również współpraca z firmami dekarskimi i hurtowniami budowlanymi. Zatrudniona osoba będzie również odpowiedzialna za obsługę kasy oddziału.
Nasze wymagania
- Minimum roczne doświadczenie w pracy na stanowisku sprzedawcy (preferowane w branży budowlanej)
- Wykształcenie średnie techniczne
- Dobra organizacja pracy
- Samodzielność, inicjatywa, odpowiedzialność, uczciwość
- Doświadczenie w pracy z komputerem
- Doświadczenie w obsłudze programów typu ERP
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę