SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
stała komunikacja z członkami zespołu, pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim i angielskim, ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m. in. rynki wschodnie, a komunikacja wewnętrzna odbywa się w j. rosyjskim; posprzedażowa obsługa klientów oraz budowanie i utrzymanie przyjaznych relacji z klientami; informowanie klientów o nowych produktach i usługach; ustalanie
warunków współpracy i ich negocjowanie; analizowanie i aktualizowanie danych o klientachInne wymaganiaminimum roczne doświadczenie w pracy na danym lub podobnym stanowisku w branży ITRodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaJezykirosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowanyWyksztalceniapodstawowe