Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twój zakres obowiązków
- Kontakt z klientem VIP.
- Zarządzanie procesem rezerwacji.
- Zarządzanie kalendarzem rezerwacji jachtów.
- Przygotowywanie profili informacyjnych oraz ich aktualizowanie.
- Przygotowanie dokumentacji związanej z czarterami.
- Bieżące wsparcie w działaniach marketingowych firmy i promocji czarterów luksusowych jachtów.
Nasze wymagania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1-C2 - warunek konieczny.
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Znajomość zasad korespondencji drogą mailową.
- Doskonała organizacja pracy.
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz komunikacyjne.
- Umiejętność rozwiązywania problemów.
- Odporność na stres.
- Wysoki poziom zaangażowania, samodzielności i inicjatywy w działaniu.
- Znajomość pakietu MS-Office.
- Doświadczenie w branży turystycznej.
- Znajomość innego języka obcego.
To oferujemy
- Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę w renomowanej, prężnie rozwijającej się firmie branży dóbr i usług luksusowych.
- Możliwość zdobycia cennej wiedzy specjalistycznej.
- Możliwość rozwoju i awansu.
- Możliwość uczestnictwa w międzynarodowych targach jachtowych.
- Praca w niedużym, przyjaznym zespole.
Stanowisko przewiduje podróże służbowe w wymiarze do 10% oraz okazjonalną gotowość do pracy poza ustalonymi godzinami.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę