Specjalista ds. Księgowości - Siedlce
Solutions 30 Holding jest częścią Grupy Solutions30 notowanej na Giełdzie Euronext, dostarczającej usługi w obszarze nowych technologii, telekomunikacji, energetyki. Jesteśmy liderem świadczonych usług na rynku europejskim. Dzięki rozległej sieci wsparcia oraz optymalnemu systemowi i procesom zarządzania tą siecią, dostarczamy odpowiednie rozwiązania problemów technologicznych klientów, czyniąc to zarówno efektownie, jak i efektywnie.
Poznaj nasze wartości: Innowacja / Zaangażowanie / Zwinność / Przedsiębiorczość / Bliskość / Profesjonalizm
Jako Solutions 30 od 20 lat stawiamy sobie za priorytet ułatwienie wszystkim dostępu do nowych technologii. Codziennie dbamy o to, aby wszystko wokół Ciebie działało dokładnie tak, jak powinno. Nasza sieć ekspertów i inżynierów dostępna jest dla klientów w dziesięciu krajach europejskich. Od 2019 roku Solutions 30 działa również w Polsce poprzez sieć blisko 1000 pracowników oraz szeroką sieć podwykonawców.
Z powodu dynamicznego rozwoju firmy obecnie poszukujey kandydatow na stanowisko: Specjalista ds. Księgowości
miejsce pracy: Siedlce
- Koordynacja zbierania danych finansowych z różnych jednostek organizacyjnych,
- Weryfikacja merytoryczna i rachunkowa dokumentów księgowych oraz ich księgowanie w systemie księgowym
- Uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca, Weryfikacja poprawności księgowań
- Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym
- Udział w przygotowywaniu rocznego i półrocznych sprawozdań finansowych Spółki
- Udział w uzgadnianiu wzajemnych transakcji pomiędzy spółkami w Grupie,
- Przygotowanie zestawień, raportów i sprawozdań na potrzeby Zarządu, udziałowców, banków oraz innych instytucji i urzędów
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse lub inne pokrewne),
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Znajomość przepisów Ustawy o rachunkowości, PDOP, PDOF
- Praktyczna wiedza z zakresu rozliczeń podatku VAT, CIT, PIT,
- Obsługa programów z zakresu pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- Dobra organizacja i skrupulatność w realizacji powierzonych zadań,
- Znajomość systemu COMARCH ERP XL - mile widziana,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1/B2,
- Znajomość przepisów rachunkowych i prawa podatkowego,
- Bardzo dobra organizacja pracy, terminowość oraz rzetelność w wykonywaniu zadań.
- Stabilną pracę w rozwijającej się grupie z branży nowych technologii;
- Możliwość szerokiego rozwoju wraz z rozwojem grupy w Polsce;
- Profesjonalne szkolenia oraz niezbędne narzędzia pracy;
- Przyjazną atmosferę pracy.
- Atrakcyjne benefity: ubezpieczenie, opieka medyczna, karta multisport