SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Naliczanie wynagrodzeń i zasiłków, sporządzanie deklaracji dot. wynagrodzeń dla US, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych dla ZUS, kontrola ewidencji czasu pracy, w szczególności absencji, obsługa wniosków i zaświadczeń pracowniczych, obsługa dokumentów PPK oraz systemu e-PPK, obsługa dokumentów dotyczących ubezpieczenia grupowego, sporządzanie dokumentów do PFRON, tworzenie sprawozdań, raportów i analiz dotyczących spraw kadrowo-płacowych. Inne wymaganiaZnajomość przepisów z zakresu prawa pracy i pokrewnych, sumienność, umiejętność organizacji własnej pracy, chęć poszerzania wiedzy. Doświadczenie zawodowe in. 2 lata. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas nieokreślonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniawyższe (w tym licencjat)