Specjalista ds. Content Marketingu
Specjalista ds. Content Marketingu
Twój zakres obowiązków
- Tworzenie contentu na potrzeby stron internetowych, bloga, artykułów,
- prowadzenie portali społecznościowych firmy,
- monitorowanie obecności firmy w portalach zewnętrznych (marketing szeptany),
- tworzenie materiałów marketingowych na podstawie tekstów źródłowych,
- tworzenie treści do katalogów,
- przygotowywanie e-mailingów, biuletynów, prowadzenie kampanii internetowych,
- organizacja, udział w eventach firmowych: targi branżowe, imprezy integracyjne,
- współpraca z członkami działu marketingu,
- współpraca z wewnętrznymi działami w firmie w zakresie swoich obowiązków.
Nasze wymagania
- Znajomość zagadnień z zakresu pozycjonowania treści w wyszukiwarkach internetowych,
- "lekkie pióro",
- poprawność językowa,
- znajomość obsługi narzędzi Google Analytics,
- doskonała organizacja czasu pracy, samodzielność i skrupulatność,
- umiejętność pracy w zespole,
- kreatywność i umiejętność pracy pod presją czasu,
- chęć rozwoju i pogłębiania wiedzy z zakresu działalności firmy.
- Doświadczenie w branży elektrotechnicznej.
To oferujemy
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
- korzyści pozapłacowe (m.in. dofinansowanie karty Multisport, ubezpieczenie na życie dofinansowanie do wypoczynku, bony świąteczne).
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę