Specjalista ds. BHP i P.Poż.
Opis stanowiska pracy
ZAKRES ZADAŃ:
- Prowadzenie kontroli warunków pracy, przestrzegania zasad i przepisów BHP i PPOŻ.
- Prowadzenie szkoleń wstępnych.
- Opracowywanie sprawozdań z zakresu BHP.
- Opracowywanie programów szkoleń BHP.
- Udział przy ustalaniu przyczyn i okoliczności wypadków.
- Wydawanie wniosków dotyczących usunięcia stwierdzonych uchybień BHP.
- Przeprowadzanie przeglądów warunków pracy.
- Pozostałe zadania wynikające z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy.
NASZE OCZEKIWANIA:
- Wykształcenie wyższe z zakresu BHP.
- Znajomość zagadnień i przepisów prawnych związanych z BHP i PPOŻ.
- Doświadczenie przy wykonywaniu opracowań związanych z BHP i PPOŹ.
- Doświadczenie przy prowadzeniu postępowań powypadkowych.
- Skuteczność w działaniu oraz odpowiedzialność biznesowa.
- Nastawienie na rozwój.
OFERUJEMY:
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Szkolenia specjalistyczne.
- Karta sportowa "Ticket Sport & Culture".
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę