SPECJALISTA DS. BHP
Zadania:
- wykonywanie zadań służby BHP w zakładzie określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy,
- nadzór nad przestrzeganiem przepisów i zasad BHP oraz informowanie o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych,
- nadzorowanie przestrzegania w spółce przepisów BHP,
- współpraca przy wdrażaniu rozwiązań mających na celu poprawę bezpieczeństwa pracy i minimalizację ryzyka zawodowego,
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP,
- udział w dokonywaniu i aktualizacji oceny ryzyka zawodowego,
- przeprowadzenie postępowań związanych z wypadkami w pracy oraz w drodze do i z pracy;
- sporządzanie i opiniowanie projektów umów,
- prowadzenie korespondencji z organami administracji publicznej oraz innej wymaganej przepisami prawa;
- monitorowanie zmian przepisów prawa,
- dostosowanie wewnętrznych regulacji i procesów do zmieniającego się prawa i potrzeb Spółki. Inne wymagania1. Praktyczna znajomość przepisów z zakresu BHP.
2. Dobra znajomość prawa administracyjnego, gospodarczego, cywilnego oraz prawa pracy.
3. Mile widziany kurs pedagogiczny.
4. Samodzielność i wykazywanie inicjatywy w działaniu.
5. Odpowiedzialność, dokładność, dyspozycyjność, rzetelność i zaangażowanie.
6. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i współpracy z ludźmi na różnych szczeblach organizacyjnych. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbnySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniawyższe (w tym licencjat), humanistyczne, kierunek: specjalność w zakresie BHP lub studiów podyplomowych w zakresie BHP