SPECJALISTA DS. BHP
• Wykonywanie obowiązków służby BHP wynikających z przepisów prawa;
• Kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP na terenie zakładu;
• Inicjowanie i wdrażanie działań związanych z poprawą bezpieczeństwa i higieny pracy oraz propagowaniem kultury bezpieczeństwa wśród pracowników;
• Tworzenie standardów BHP z uwzględnieniem rozwiązań techniczno - organizacyjnych;
• Prowadzenie szkoleń bhp;
• Monitorowanie i prewencję zagrożeń zawodowych;
• Prowadzenie audytów wewnętrznych oraz koordynowanie projektów BHP;
• Udział w ocenie oceny ryzyka;
• Tworzenie dokumentacji powypadkowej. Inne wymagania• Kwalifikacje zawodowe do pełnienia obowiązków Specjalisty ds. BHP;
• Wykształcenie wyższe kierunkowe;
• Bardzo dobra znajomość przepisów BHP;
• Doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku w obszarze BHP, preferowane w firmie produkcyjnej. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscinnaWyksztalceniawyższe (w tym licencjat)