SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY USŁUG INFORMATYCZNYCH
Nawiązywanie kontaktów telefonicznych oraz umawianie i odbywanie spotkań z potencjalnymi klientami celem przedstawienia oferty. Tworzenie bazy klientów na podstawie zebranych informacji. Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio. Odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę. Informowanie o dostępnym w sprzedaży asortymencie. Przygotowywanie ofert handlowych, aby zachęcić do nabycia usług czy towarów. Czynności administracyjne: kompletowanie, skanowanie. Rejestracja dokumentów w systemie finansowo-księgowym i dystrybucja do właściwych jednostek. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8-16. Inne wymaganiadoświadczenie w sprzedaży i pozyskiwaniu nowych klientów. Zdolności sprzedażowe i nastawienie na w wyskoki poziom obsługi klienta. Samodzielność, nastawienie na cel oraz organizacja, dyspozycyjność. Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbnySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniaśrednie zawodowe