SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
- organizacja pracy działu sprzedaży i marketingu składającego się z 3 osób
- kontakt z klientem detalicznym i hurtowym, a przede wszystkim klientami kluczowymi oraz rozwiązywanie sporów, reklamacji, angażowanie się w rozmowy z trudnymi klientami, a w razie trudności przekazywanie tematów Dyrektorowi działu sprzedaży
- nadzór nad mediami społecznościowymi, sprzedażowymi bazami danych, sklepem internetowym
- nadzór nad funkcjonującym systemem sprzedaży prowizyjnej, systemem udzielania rabatów oraz nadzór nad regionalizacją sprzedaży
- wyrywkowe kontrole jakości produktów i magazynu oraz zgłaszanie nieprawidłowości w tym zakresie
- prowadzenie działań marketingowych, w tym współpraca i koordynacja działań prowadzonych przez zewnętrznych specjalistów
- bieżąca ocena kluczowych czynników efektywności (na podstawie danych w bazach sprzedażowych) mających wpływ na rozwój sprzedażyInne wymagania- j. niemiecki lub angielski w stopniu komunikatywnym
- Miła aparycja, otwartość na ludzi, umiejętność nawiązywania długofalowych relacji biznesowych, doświadczenie w pracy z klientem detalicznym oraz hurtowym, kultura pracy, kultura osobistaRodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbnySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniawyższe (w tym licencjat)