Specjalista
Komenda Powiatowa Policji w Jarosławiu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Specjalista do spraw ds. realizacji obsługi finansowej
Zespół Finansów Wydział Administracyjno-Gospodarczy
Specjalista
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowuje projekty porozumień samorządów z KWP w Rzeszowie w ramach środków przekazanych na Fundusz Wsparcia Policji
- sporządza wnioski na zakup towarów i usług na potrzeby jednostki, w ramach zamówień publicznych i wydatkowania środków przekazanych przez jednostki samorządu terytorialnego z uwzględnieniem aktualnych kodów CPV
- prowadzi ewidencję z rachunków biegłych sadowych, na bieżąco rozlicza i przesyła rachunki do KWP w Rzeszowie
- opracowuje dokumenty finansowe, faktury, rachunki i inne dowody księgowe, rozlicza je i przesyła do KWP w Rzeszowie
- przyjmuje gotówkę za nałożone mandaty karne, opowiada za powierzone mienie w postaci środków pieniężnych oraz druków ścisłego zarachowania, prowadzi ich ewidencję oraz rozliczenie, odpowiada za mienie powierzone i druki ścisłego zarachowania
- prowadzi rejestr oraz wypisuje dowody przyjęcia i rozchodu materiałów biurowych, części samochodowych, sprzętu i wyposażenia oraz prowadzi dokumentację w tym zakresie
- nalicza zwrot kosztów z tytułu dojazdów do służby funkcjonariuszy
- rozlicza i przesyła rachunki dotyczące usług parkowania i holowania pojazdów do celów procesowych, zgodnie z obowiązującymi umowami
- wprowadza dane do platformy zakupowej zamówień publicznych prowadzonej dla KWP w Rzeszowie
- przyjmuje wnioski za ryczałt 1000 km, z tytułu przejazdu jednorazowego dla funkcjonariuszy
- wysyła zapytania ofertowe w celu realizacji zamówień
- przygotowuje wnioski do KWP w Rzeszowie o przeprowadzenie w ramach zamówień publicznych przetargów w zakresie usług holowania i parkowania pojazdów
- archiwizuje dokumentację służbową
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: wyższe znajomość ustawy o Policji
znajomość ustawy o rachunkowości
znajomość ustawy o finansach publicznych
znajomość ustawy o zamówieniach publicznych
biegła znajomość MS Office
zdolności skutecznego komunikowania się
zdolność analitycznego myślenia
odpowiedzialność - doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lata 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne, na kierunku administracja, związane z zamówieniami publicznymi
- znajomość Excel
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-13
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Jarosławiu
ul. Poniatowskiego 50
37-500 Jarosław
Warunki pracy
Budynek, w którym znajduje się miejsce pracy posiada widnę zewnętrzną, brak windy wewnętrz budynku. Budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Toaleta na parterze budynku dostosowana jest dla potrzeb osób niepłnosprawnych. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego. Jednozmianowy, ośmiogodzinny system pracy.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę