Service Desk Team Leader
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!Jakie będą Twoje zadania?
- Codzienne zarządzanie i monitorowanie działań zespołu Service Desk
- Planowanie oraz zarządzanie codziennymi obowiązkami i zadaniami zespołu
- Praca w systemie ticketowym ServiceNow
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania procesów Service Desk dla dedykowanego klienta
- Współpraca z klientem zagranicznym
- Zapewnienie ścisłej współpracy z innymi zespołami
- Dbanie o odpowiednią motywację i zaangażowanie członków zespołu
- Monitorowanie wyników ilościowych i jakościowych oraz przekazywanie pracownikom informacji zwrotnej
- Generowanie i analiza niezbędnych raportów
- Stworzenie stymulującego środowiska zespołowego, opartego na wzajemnej komunikacji
- Doświadczenie na stanowisku Team Leadera, Koordynatora zespołu, Supervisora lub analogiczne
- Doświadczenie w środowisku związanym z Obsługą Klienta, Service Desk lub Help Desk
- Mile widziane doświadczenie w międzynarodowej organizacji (np. SSC/BPO)
- Zdolność do podejmowania kluczowych decyzji, niezbędnych do sprawnego działania zespołu
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Mile widziana znajomość języka niemieckiego
- Orientacja na zapewnienie wysokiej jakości standardów obsługi klienta
- Umiejętność w budowaniu relacji z zespołem oraz w skutecznym komunikowaniu się z innymi
- Mile widziana znajomość metryk wydajnościowych (performance metrics)
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, podpisaną bezpośrednio z międzynarodową firmią z branży IT
- Pracę hybrydową w Poznaniu
- Nowoczesne biuro w dobrze skomunikowanym centrum Poznania
- Kompleksowe miesięczne wdrożenie
- Przyjazna atmosfera w zespole specjalistów, którzy chętnie dzielą się wiedzą
- Ciekawe i realne procesy wsparcia dla dużych klientów międzynarodowych
- Liczne benefity: prywatne ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, dostęp do kafeterii, kursy językowe, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin, premie w ramach Referral Bonus czy Annual Bonus
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę