Service Desk Specialist
Service Desk Specialist
Twój zakres obowiązków
- Przetwarzanie zgłoszeń IT dotyczących żądań serwisowych lub incydentów
- Utrzymywanie, monitorowanie i wspieranie maszyn wirtualnych
- Aktualizacja dedykowanego oprogramowania
- Raportowanie działań, czasu pracy i dostępności
- Tworzenie i utrzymywanie rozwiązań cyfrowych
- Wspieranie użytkowników końcowych, i komunikacja w zakresie dedykowanych aktualizacji
- Przetwarzanie i analizowanie dzienników błędów
Wymagania pracodawcy
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Podstawowa wiedza i zrozumienie rozwiązań technicznych i raportów
- Dobra znajomość Microsoft Power Platform
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i Outlook
- Samodzielność, wysokie zaangażowanie i precyzja
- Zrozumienie procesu obsługi zgłoszeń
- Znajomość tworzenia skryptów będzie dodatkowym atutem
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Pracodawca oferuje
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Umowa o pracę
- Praca w środowisku międzynarodowym
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Praca w trybie hybrydowym
- Bonus roczny
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę