Sekretarz
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Sekretarz do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej w Zespole Prezydialnym
Wydziału Wspomagającego
Sekretarz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- ewidencjonuje korespondencję przychodzącą i wychodzącą kierowaną do Komendanta Powiatowego Policji w Piasecznie, zgodnie z instrukcją kancelaryjną
- prowadzi terminarz spraw, spotkań, odpraw, przekazuje informację o terminach załatwienia sprawy w jednostce
- ewidencjonuje, przechowuje, aktualizuje, dokonuje inwenteryzacji i udostępnia akty prawne Komendanta Powiatowego Policji w Piasecznie, Komendanta Stołecznego, Komendanta Głównego Policji, Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji i innych wydawców w celu terminowego zapoznania policjantów/pracowników oraz stosowania ich w służbie/pracy
- przygotowuje i obsługuje spotkania organizacyjno-reprezentacyjne z interesantami i gośćmi
- obsługuje interesantów zgłaszających się bezpośrednio lub telefonicznie do Kierownictwa Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie lub właściwych merytorycznie kierowników jednostki i komórek organizacyjnych
- obsługuje pocztę elektroniczną, redaguje pisma urzędowe i okolicznościowe Komendanta Powiatowego Policji w Piasecznie
- sporządza grafiki służby dla Komendanta Powiatowego Policji i Zastępców Komendanta Powiatowego Policji oraz listy obecności dla kadry kierowniczej Wydziału Wspomagajacego
- przygotowuje dokumenty kierownika jednostki do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: średnie lub średnie branżowe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji biurowej
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- Umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność
- Umiejętność organizowania pracy własnej
- Lojalność
- Odpowiedzialność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
- wykształcenie: wyższe Administracja publiczna
- Przeszkolenie z obsługi sekretariatu
- Poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności " ściśle tajne"
- Umiejętność sporządzania i redagowania pism urzędowych
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość Języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopię poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych kluzulą tajności " ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzajacego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 742 z późn. zm. )
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku kandydat/kandydatka nie pracował/ła, nie pełnił/ła służby w organach bezpieczeństwa i nie był/ła współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. ( Dz. U. z 2023 r. poz. 342, z późn. zm.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów/kandydatek zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów/ kandydatów
- Kopię dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego tj. powyżej 1, 5 roku w administracji (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy)
- Kopia prawa jazdy kat. B lub oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
- Kopię dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-02-22
- Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
05-500 Piaseczno
ul. Kościelna 3
Warunki pracy
Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
Oświetlenie naturalne i sztuczne
Miejsce pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze
Budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów
Na pierwszym piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych
Brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
W budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu tj. Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie). Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 4839, 09 wynikające z mnożnika 1, 8406 kwoty bazowej (wynagrodzenie zasadnicze członka korpusu służby cywilnej jest ustalane z zastosowaniem podanego mnożnika kwoty bazowej. Kwotę bazową określa ustawa budżetowa na danych rok) + dodatek stażowy (max do 20%) Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (47) 72 45 288 w godz. 8-16. Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds Ochrony Informacji Niejawnych Komendanta Powiatowego Policji Piasecznie postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności " ściśle tajne" lub potwierdzenia faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę